I sidste uge skød vi 1. maj i gang på helt vores egen måde. I anledning af 1. maj, som er en helligdag i Tyskland, holdt vi en hyggelig “grill i maj” lige her på kontoret.
Ud over masser af lækre salater og friskgrillet feta måtte de klassiske favoritter selvfølgelig heller ikke mangle. Der var både pølser og kød fra grillen. Og som om vejret vidste, hvad vi havde planlagt, blev vi forkælet med strålende solskin. Derfor kunne nogle af os endda nyde frokostpausen ude på terrassen.
Vi håber, at I også havde en dejlig helligdag og fik nydt de første rigtige solskinsdage ☀️
Vi ser frem til mange flere solrige pauser, gode fælles øjeblikke og selvfølgelig flere hyggelige grillstunder! 🙌🏼
tyskrevision Steuerberatungsgesellschaft GmbH & Co. KG


