Tyskrevision on tour i Amsterdam

Sikke en weekend! En fredag i september, meget tidligt om morgenen, tog hele tyskrevision-teamet til Amsterdam for at deltage i årets firmaudflugt.

Efter en lang, men morsom bustur ankom vi om aftenen til vores fine hotel nær lufthavnen i Amsterdam og fyldte vores maver med en rig og lækker buffet. 🍽️

Vi startede lørdagen med en teambuilding-session i hotellets have med udsigt til et fly, der holdt parkeret der, hvor vi også tog vores nye, smarte teamfoto. Bagefter gik turen til byens centrum, hvor vores teammedlemmer kunne vælge mellem tre udflugtsmål: Heineken Experience, Madame Tussauds eller zoologisk have. Bagefter tog vi en sejltur gennem de maleriske kanaler i Amsterdam i det bedste vejr. 🚤

Om aftenen spiste vi middag sammen på en stilfuld restaurant i byens centrum og sluttede dagen af med lækker mad, forfriskende drinks og gode samtaler. 🥂

Næste dag fik vi en guidet tur rundt i byen, og med kort varsel opførte vi en flash mob foran Amsterdams togstation, hvor selv uinvolverede forbipasserende deltog. 💃🏼🎶

Vi vil gerne takke alle, der bidrog til denne uforglemmelige oplevelse og ser allerede frem til vores næste firmaudflugt 🚌